tisdag 8 maj 2012

keep calm, its almost summer!

hej och hå, tiden går så fort
och plötsligt har de gått några dagar innan jag skrivit något vettigt här i min "dagbok"..
nu är det nästan onsdag och halva veckan har snart gått!
i söndags så var de kort kyrkdag och vi kom hem tidigt.
skypade med sverige lite, blev lite avis på mina tjejer där hemma som drog till ayia napa i går..
sen kollade vi på filmer, hoppade studsmatta, hängde med katterna, gjorde läxor - lite söndags göra liksom..

igår måndag var de fint väder ute, lite blåsigt dock men de går åt rätt håll :)
okej, så ni vet den sista dansen här, prom, det har ju inte verkat som att så många skulle gå på den men jag lisa och lene bestämde oss för att vi bannemig skulle gå iallafall - det är ju prom liksom.
så vi hade tänkt att ha en liten tjejgrupp, och jag hade tänkt att ha min homecoming dress- men nu så vart de änndring på mina planer.
under lunchen på måndagen så blev jag frågad om jag ville gå på dansen med en, för mig ganska okänd kille.
han kom upp till mig och frågade om jag ville gå med han, och jag sa självklart ja - eftersom de är lite det som är grejen, att gå på daydate och ta bilder med sin grupp/date..
haha, jag som var så pessimistisk om denna dansen är nu ganska förväntansfull..
ska åka och köpa klänning på torsdag :)

jahopp, lite roliga bilder kanske? 
 

hahahhahaha, jag älskar bilden nedan!!!!

och denna bilden tog Lene på mig och Lisa i las vegas, jag gillar den för vi ser så lyckliga ut :) 

Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: