fredag 22 april 2011

hejhopp!
nu är jag hemkommen efter en grillkväll med några av tjejerna vilket var hel gott på alla sätt.
kyckling, bea-sås , sallad och potatiskroketter stod på menyn!
mumma.
vi spelade med andra ord, michaela och amanda var mindre bra så att säga - haha
jag och filippa vann såklart, batman!

träffade även Lovisa ikväll, hon är fan skön den tjejen alltså.
vi var på toa, och vattenkranen skvätte ner båda två så vi vart as blöta.
nu ska jag sova, för imorgon ska jag leta påskägg hoppas jag :D
godnatt med er!

(jag vill ha värdfamilj)


You and I have got alot in common,
we share all the same problems.
Luck, love and life aren't on our side.
I'm in the wrong place at the wrong time,
always the last one in a long line.
Waiting for something to turn out right.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: