torsdag 17 februari 2011

sanningen kan få allt annat att framstå som en lögn

Jag heter: Maja
Jag vill dricka: Mjölk då. (eftersom jag inte kommer på något annat på M)
Jag har: massa bra vänner!
Jag är rädd för: myggor, myror och Fjärilar.
Jag är inte: mega liten.
Jag sjunger: mycket dåligt.
Kopiera och svara på frågorna med ett ord som börjar på första bokstaven i ditt namn.
 
haha, okej jag har inget att göra..
men jag ska snart iväg till träningen och efter det bär det av hem till Jenny Haataja.
vi ska mysa och prata hela natten, får se om det blir någon sömn alls..
idag åt jag på golden thai med Lovisa och Jonna och det var as gott och jag är fortfarande as mätt och jag känner att det blev massa och !!!
 
aja, puss på er! 


1 kommentar:

  1. jag har bytt blogg nu, så om du har lust att byta till louisellarsson.webblogg.se så länkar jag dig där :)

    SvaraRadera

Gör mig glad med en kommentar (: