torsdag 9 december 2010

NAMNSDAG

hihi, idag var det Anna-dagen och därmed min namnsdag. det var dock bara min lärare som sa något.
(ja, detta var en pik till dig mamma.)

hahahah, sjukligt vad komiskt ! mamma skickade precis ett sms:
Grattis på namnsdagen gumman!

aja, nu var det överstökat.
jag funderar på att sova och ladda inför helgen och hoppas på att den blir bättre än förra.

imorgon ska jag och mina bruds baka julgodis hemma hos mig och se på finalen i idol !
inte för att jag har följt idol men är det final så är det.
på lördag har jag match i vetlanda och senare på kvällen sen ska jag se på KENNY BEGINS med UGF- linnea och nellie!

(påminnelse till mig själv: glöm inte lämna papper till tomas!)

nehepp, tråkigt inlägg detta blev - men nu ska jag sova (:

godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: