fredag 5 november 2010

don't get it

Åh, jag har så mycket att göra nu för tiden men jag har ingen ork alls. 
Det är väldigt frustrerande att veta att en vecka av lov har gått utan att jag har fått något gjort..
Får väll bli så att jag tar med mig plugget imorgon då jag och laget åker till Älmhult(?) och spelar match!
usch, jag mår verkligen dåligt över detta och inte nog med det - har inte fyllt i någon av ansökningspapprerna till USA än ! 

Om någon blivande utbytesstudent läser detta, kan inte ni skriva till mig då så man kan peppa och snacka med varann ? Vore jättekul att snacka med folk innan man kanske träffas i NY på förberedelse camp. Åker förövrigt med Explorius (:

 
 
In New York concrete jungle where dreams are made of:
"Theres nothing you can’t do"
Now you’re in New York.
These streets will make you feel brand new,
big lights will inspire you.
Lets hear it for New York!

2 kommentarer:

  1. lalalalalalalalalalaaaaa du kan prata med mig :D xisa@live.se =))))))
    Om ett år lever vi ett annat liv o.O

    SvaraRadera
  2. lauiise@hotmail.com TAGGA!! :)

    SvaraRadera

Gör mig glad med en kommentar (: