tisdag 18 maj 2010

stop,look & listen

har inte överdrivet mycket att göra eftersom jag inte orkar plugga..







Tonåren

Hur gammal är du? 16
snart 17 !


Har du det bra hemma? ja



Har du bra självförtroende? beror på stunden,  ibland



Kan du lita på dig själv? beror på stunden, oftast



Hur tycker du att ditt liv är?  toppen!




Vill du ändra på något i ditt liv? ja



Något du vill ändra över din kropp? ja





Kärlek




Har du någon kille/tjej?  nej



Vill du ha kille/tjej?  om jag verkligen blir kär



Gillar du någon nu? nej



Som heter?



Trivs du tillsammans med någon kille/tjej? ja



Gillar du långa eller korta förhållanden mest? säger väll sig självt, men det blir ju inte alltid som man tänkt sig..

Favorit kroppsdel på motsatta könet ?  axlar och nacke ! MUMMA




Vänner

Har du bra vänner? ja !



Du tycker om att va med dina vänner? självklart !



Har du många vänner? ja



Vad heter dina bästa vänner? typ HP1 ? (; och maja walleng och lisa liljeblad (:



Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita till hundra? få bra vänner





Mogenhet




Har många sagt att du är mogen för din ålder? några, hihi
 
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? ja !



Har du fått höfter? ja


Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma : beror på



Du älskar att shoppa? ja !










haha, intressanta va ? 

nu ska jag sova och sen få g på mitt prov imorgon !



puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad med en kommentar (: