söndag 31 januari 2010

nu förtjänar en nominering för rollen du spelade.

ändrade planer för denna helgen blev det.

i fredags, då vi skulle firat august var vi hos michis och sedan hos jim istället.

det blev inte som det skulle, men det behöver det inte alltid.

det blev väll bra ändå, eller vad säger ni brudar ?

bilder kanske kommer upp sen, lill-lisa har ju alltid kameran i högsta hugg när det är partaj !

det är väll både bra och dåligt, ha ha ha.



igår var jag med mina brudar, nästan alla iallafall.

vi var hos filippa, åt, snackade gojja och spelade sms-roulett.

så alla som fick lite lustiga sms, förlåt !

kul var det iallafall, och sen kom jimm och toppade kvällen med dammsugaren.

klockrent!



imorse försov jag mig, vaknade halv 9.

stressa, skynda och vara snabb, usch !



haha, där har ni min helg !



puss

2 kommentarer:

Gör mig glad med en kommentar (: